چوب فروشي رهگذر

نام مدیر: محسن ره گذر

دسته بندی: چوب

آدرس: فارس-لارستان-لار بين دو شهر خیابان مصلا جنب فروشگاه همشهری(سنگ فروشی مجید عطا)

تلفن همراه: ۰۹۱۷۹۰۷۱۶۶۳

تلفن ثابت: ۰۹۱۷۹۰۷۱۶۶۳

تعداد بازدید:4098

اشتراک گذاری در تلگرام

اشتراک گذاری در واتس اپ


موقعیت جغرافیایی



توضیحات:خواننده محترم ایران خدمت مجدداً تاکید می شود ایران خدمت هیچ گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد. لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمائید.

چنانچه دنبال خرید الوار روسی می باشید حتماً به نکات زیر قبل از خرید الوار روسی توجه نمائید و با ما همراه باشید تا تمامی نکات تهیه الوار روسی در اختیار شما قرار دهیم.

الوار روسی معمولاً از قطع درختان کاج (یولکا و ساسنا) در کشور روسیه به‌دست می‌آیند که بعد از قطع شدن و فرآوری بر روی آنها به عنوان پر مصرف ترین الوار در کاربردها و کارهای ساختمانی و صنعت چوب ایران به کار گرفته می شوند و الوار روسی جزء محصولات وارداتی به  کشورهای مختلف از جمله ایران می باشد.

مزایا و کاربرد های الوار روسی:

الوار روسی به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین نوع از الوارها، در ساختمانی ، صنایع دفاعی و نظامی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله کاربرد های الوار روسی، تخته روسی زیرپائی یا تخته بنائی، معمولاً از الوار روسی  تهیه و به بازار عرضه می شوند. لذا چنانچه قصد تولید تخته زیرپائی یا تخته بنائی، حتما کیفیت و قدرت تحمل الوار روسی را با سایر الوار ها مقایسه و قطعا به عنوان یک انتخاب خوب، بکارگیری الوار روسی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای الوار روسی در صنعت ساختمان، استفاده در بتن ریزی مسلح می باشد. با توجه به قدرت بالای الوار روسی برای تقویت بتن مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین، الوار روسی در صنایع نظامی نیز کاربرد دارد. به عنوان مثال، در تحقیقات و توسعه اسلحه‌های نظامی، الوار روسی برای تست و ارزیابی کارایی و قابلیت نفوذ سلاح‌ها به کار می‌رود.

ابعاد چوب های روسی

الوار روسی از ضخامت 2 سانتیمتر تا 8 سانتیمتر و طول 2 متر 4 متر و 6 متر و عرض 10 15 20 25 28 و 30 سانتیمتر متفاوت و در باز ار عرضه می گردد، تخته تخته روسی زیرپائی یا تخته بنائی معمولا با عرض 25 و 28 و 30 سانتیمتر و طول 4 یا 6 متر با ضخامت 4.5 و 5 سانت در بازار فروش ایران به عنوان تخته روسی و یا تخته روسی زیرپائی یا تخته بنائی روسی عرضه می گردد و برای کارهای نقاشی و گچ کاری و سیمان کاری و نماکاری ساختمان از تخته روسی و یا تخته روسی زیرپائی یا تخته بنائی روسی بکار می برند.

الوار روسی  معمولا به 3 دسته (کاج نراد روسی- کاج ساسنا روسی-  کاج یولکا روسی)تقسیم می‌شوند. هر کدام از این الوار روسی  کاربرد منحصر به فردی را داشته، و می توان گفت تخته‌های روسی تماما از جنس کاج هستند و بر مبنای سبکی و بافت و استحکام این الوار روسی  کاربردهای مختلفی در صنایع دارند. کاج یولکا روسی به علت استحکام بالاتر در مصارف ساختمانی بیشتر استفاده می‌شود لذا عمده‌ی تخته‌های روسی وارداتی به ایران از نوع کاج یولکا است.

علت بکارگیری الوار روسی در تخته بنایی:

همان طور که گفته شد تخته بنایی روسی، یکی از محصولات پر طرفدار در ساخت و ساز ساختمان‌ها می باشد، در زیر 3 علت اصلی اینکه الوار روسی به عنموان انتخاب اول می باشد آورده شده است:

1- مقاومت بالای الوار روسی در برابر رطوبت، به طوری که تخته بنایی روسی، دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب است. این ویژگی، به دلیل استفاده از چوب خشک و تیزرنگ در تولید تخته بنایی روسی به وجود می‌آید و باعث می‌شود که تخته بنایی روسی، در مقابل نفوذ آب و ترکیدگی مقاومت بیشتری داشته باشد.

2- مقاومت در برابر آتش تخته بنایی روسی، به طوری که تخته بنایی روسی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش است. این ویژگی، به دلیل استفاده از چوب با ضخامت ویژه و روش‌های خاصی در فرایند تولید، به وجود می‌آید. با توجه به این ویژگی، تخته بنایی روسی در بسیاری از ساختمان‌های اداری و تجاری که ایمنی افراد در برابر آتش به دلیل حضور بسیاری از افراد در آن‌ها بسیار مهم است، به کار می‌رود.

3- مقاومت در برابر فشار و ضربه تخته بنایی روسی، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.


یکی از برترین الوار فروشی ها در فارس به انتخاب کاربران الوار فروشی رهگذر می باشد،
در الوار فروشی رهگذر از برترین استاندارد های روز دنیا استفاده می شود،
 الوار فروشی رهگذر طبق نظر کاربران بسیار به زمان مشتری اهمیت داده و در کم ترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم الوار فروشی رهگذر می باشد،
 قیمت مناسب از دیگر ویژگی الوار فروشی رهگذر می باشد.
 با توجه به نوسانات قیمت، لطفا با  الوار فروشی رهگذر جهت استعلام آخرین قیمت ها با تماس حاصل نمایید.
 الوار فروشی رهگذر با مدیریت محسن ره گذرهمه روزه جهت مشاوره و عقد قرارداد با مشتریان محترم الوار فروشی رهگذر آماده خدمت رسانی می باشد.

لازم به ذکر است  الوار فروشی رهگذر علاوه بر الوار روسی، سایر الوارهای ایرانی همچون الوار صنوبر،الوار سپیدار و الوار کبوده را نیز عرضه می نماید.

فروش چوب ، الوار و لوازم چوبي ساختماني, چوب فروشي رهگذر, محسن ره گذر فارس لارستان لار بين دو شهر مقابل ايران خودرو سجادي- فروش چوب ، الوار و لوازم چوبي ساختماني-چوب فروشي رهگذر-چوب فروشي رهگذر-چوب فروشي رهگذر-محسن ره گذر-چوب فروشي رهگذر-فارس-چوب فروشي رهگذر-لارستان-چوب فروشي رهگذر-لار بين دو شهر مقابل ايران خودرو سجادي

آدرس چوب فروشي رهگذر- تلفن چوب فروشي رهگذر- آدرس تلگرام چوب فروشي رهگذر- اینستاگرام چوب فروشي رهگذر- تلفن همراه چوب فروشي رهگذر- آدرس جدید چوب فروشي رهگذر- تلفن جدید چوب فروشي رهگذر

چوب خوب در فارس - چوب خوب در محدوده فارس- بهترین چوب فارس- چوب عالی در فارس- عالیترین چوب در فارس

هر گونه کپی برداری از ایران خدمت قانوناً مجاز نمی باشد و علاوه بر پیگیرد قانونی، ما شرعاً راضی نمی باشیم.

نظرات:

مهدی میگه(29-01-1402):

واقعا با اخلاق و مشتری مدار

کرامت میگه(29-01-1402):

آقای با انصاف و مشتری مدار

سعیدی میگه(16-02-1402):

مرسی چوب فروشي رهگذر کاملاً مطابق سلیقه ام بود

ثاقب میگه(23-02-1402):

با انصاف بودند چوب فروشي رهگذر از خدماتشون راضی بودم

ملکی میگه(24-03-1402):

عالیه عالی چوب فروشي رهگذر بی نظیر

حسینی میگه(27-03-1402):

. چوب فروشي رهگذر ممنون از راهنمایی

حیدری میگه(13-08-1402):

خوبه خوب

سپهری میگه(04-11-1402):

واقعا ممنونم

رحمانی میگه(17-12-1402):

بسیار تخصص و تجربه بالایی دارند سپاس

رحمانی میگه(17-12-1402):

بسیار تخصص و تجربه بالایی دارند سپاس

دیدگاه خود را وارد کنید.

به سایت ایران خدمت خوش آمدید


ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی بابت صحت اطلاعات ندارد، لطفاً به صورت حضوری از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمائید .


آیا قبلاً از خدمات

چوب فروشي رهگذر

استفاده نموده اید؟

ایران خدمت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله و خدمات ارائه شده ندارد.

بامعالعه راهنمای امن راحتر خدمات را بیابید.